Matina Pyrgos

Στο Παρίσι μεταβαίνει ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης προκειμένου να παραστεί στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση International French Market (IFTM),η οποία πραγματοποιείται από 1η έως και 4 Οκτωβρίου.

Η γαλλική τουριστική αγορά αποτελεί μία από τις σημαντικότερες για τον ελληνικό τουρισμό. Οι αφίξεις παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια σταθερά ανοδική πορεία. Φέτος από τα προσωρινά στοιχεία εκτιμάται ότι οι αφίξεις Γάλλων στην Ελλάδα θ΄ ανέλθουν σε 1,75 εκατομμύρια επισκέπτες παρουσιάζοντας αύξηση 7,3% σε σχέση με πέρυσι. Στο διάστημα Ιανουαρίου -Ιουλίου 2019 από στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος η ταξιδιωτική δαπάνη των Γάλλων στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 19,5%.

Κατά την επίσκεψή του στην έκθεση ο κ. Θεοχάρης θα έχει επαφές με φορείς και παράγοντες του τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό έχουν προγραμματιστεί συναντήσεις με την γενική γραμματέα της ATOUT France (Εθνικός Φορέας Τουριστικής Ανάπτυξης της Γαλλίας)  κ. Caroline Leboucher, εκπροσώπους  αεροπορικών εταιρειών, μεγάλους tour operators και θεσμικούς φορείς της τουριστικής αγοράς, ενώ την έκθεση IFTM θα επισκεφθεί και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού δια του κ. Χάρη Θεοχάρη προσπαθεί όσο το δυνατόν περισσότερο, να μειώσει τις παρενέργειες από το κανόνι της Thomas Cook, αφού υπήρχαν ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, που είχαν ακόμη και τριετή συμβόλαια, με την εταιρία με ό, τι αυτό συνεπάγεται.

Ο κύριος όγκος των τουριστών που βρίσκονταν στη χώρα μας, δηλαδή 1 στους 6, σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στη Βουλή, από τον αρμόδιο υφυπουργό Τουρισμού, Μάνο Κόνσολα έχουν πάντως μεταφερθεί στον τόπο προορισμού τους. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών.