Cubes of feta cheese on a plate

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο αρμόδιος οργανισμός CHAFEA ανακοίνωσαν στις 21 Οκτωβρίου πως ενέκριναν 81 εκστρατείες προώθησης γεωργικών προϊόντων διατροφής εντός και εκτός της ΕΕ για τα επόμενα τρία χρόνια.

Οι επιλεγμένες εκστρατείες θα επωφεληθούν από τη συνολική χρηματοδότηση ύψους 200 εκατ. Ευρώ από τον γεωργικό προϋπολογισμό της ΕΕ. Οι αιτήσεις από τους ενδιαφερόμενους θα μπορούν να υποβάλλονται από τον Ιανουάριο του 2020 μέχρι τα μέσα Απριλίου του 2020.

Ο αρμόδιος Επίτροπος για τη γεωργία, Phil Hogan, δήλωσε: “Τα ευρωπαϊκά προϊόντα διατροφής είναι γνωστά σε ολόκληρο τον κόσμο για την ποιότητα και την αυθεντικότητά τους. Τα προγράμματα προώθησης αποσκοπούν να βοηθήσουν τους παραγωγούς να επικοινωνήσουν την ποιότητα των προϊόντων τους, να τα προωθήσουν εντός και εκτός της ΕΕ και να βρουν νέες αγορές. Επικεντρώνονται σε ορισμένες προτεραιότητες, όπως η επισήμανση της ποιότητας των ευρωπαϊκών τροφίμων με γεωγραφικές ενδείξεις ή οι μέθοδοι βιολογικής παραγωγής.

Από τις 81 εγκριθείσες εκστρατείες, 55 χώρες-στόχοι βρίσκονται εκτός της ΕΕ, όπως η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Κίνα, το Μεξικό και η Ινδία. Οι επιλεγμένες καμπάνιες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων όπως τα γαλακτοκομικά προϊόντα, οι ελιές και τα φρούτα και τα λαχανικά. Για παράδειγμα, ο τομέας των οπωροκηπευτικών έχει 16 ειδικά προγράμματα, ενώ τα τυριά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν οκτώ. Αυτό το έτος, τα επιλεγμένα προγράμματα προέρχονται από αιτούντες από 19 κράτη μέλη.

Το ιστορικό

Τα αποκαλούμενα “απλά προγράμματα προώθησης” αντιπροσωπεύουν το ήμισυ του προϋπολογισμού που διατίθεται για την πολιτική προώθησης. Τα άλλα 100 εκατ. ευρώ προορίζονται για “πολυπρογράμματα” (90,5 εκατ. ευρώ) και για πρωτοβουλίες της Κομισιόν (9,5 εκατ. ευρώ).

Απλά προγράμματα προώθησης υποβάλλονται από έναν ή περισσότερους προτείνοντες φορείς από το ίδιο κράτος μέλος, ενώ τα πολλαπλά προγράμματα υποβάλλονται από τουλάχιστον δύο προτείνουσες οργανώσεις από τουλάχιστον δύο κράτη μέλη ή από έναν ή περισσότερους ευρωπαϊκούς οργανισμούς. Οι τελευταίες ελέγχονται απευθείας από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του CHAFEA, ενώ τα απλά προγράμματα ελέγχονται από τις εθνικές διοικήσεις.

Για φέτος, 56 καμπάνιες επιλέχθηκαν για απλά προγράμματα και 25 για πολυπρογράμματα.

Για περισσότερα δείτε:

Η λίστα με τα επιλεγέντα απλά προγράμματα

Η λίστα με τα επιλεγέντα πολυπρογράμματα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών.