σταφυλια-μαζεμα

Σύμφωνα με το Γερμανικό Ινστιτούτο Οίνου (DWI), η γερμανική παραγωγή οίνου αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 8.59 και 9.04 εκατομμυρίων εκατόλιτρων φέτος.

Στις 27 Σεπτεμβρίου, το DWI εξέδωσε ισοζύγιο βάσει του οποίου η παραγωγή οίνου στη Γερμανία αναμένεται να φθάσει τα 8.589.000 εκατόλιτρα φέτος, κατά 17% λιγότερη από ό, τι το 2018.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, οι Γερμανοί παραγωγοί είχαν συλλέξει μια άφθονη συγκομιδή, η οποία ανήλθε στα 10,4 Mhl.

Η μείωση το 2019 οφείλεται σε ένα δεύτερο έτος συνεχόμενης ξηρασίας, σε συνδυασμό με τις ζημιές που προκλήθηκαν από τις χαλαζοπτώσεις. Έτσι, σημαντικές διαφορές στην απόδοση εμφανίζονται ανάλογα με τις περιοχές.

Ορισμένοι αμπελώνες, όπως το Saale-Unstrut (-19%), στην Φρανκονία (-15%), στο Wurtemberg (-10%) ή στο Ahr (-15%) παρουσιάζουν σημαντική υποχώρηση σε σχέση με το δεκαετές μέσο όρο. Άλλοι, όπως στη Σαξονία (+ 30%), στην Hessische Bergstrasse (+ 14%) ή στον Μέσο Ρήνο (+ 24%) αυξάνονται.

Οι δύο κύριες περιοχές παραγωγής της Έσσης-Ρήνου (+ 1%) και του Παλατινάτου (-2%) είναι αρκετά σταθερές.

Συνολικά, η παραγωγή το 2019 μειώνεται κατά 2% από το μέσο όρο των 10 ετών (8,8 Mhl).

Ακόμα, σύμφωνα με το DWI, η συγκομιδή σταφυλιών μέχρι τον τρύγο ήταν ποιοτική, κυρίως λόγω της καλής ωριμότητας των σταφυλιών και των μάλλον υγρών καιρικών συνθηκών.

Οι εκτιμήσεις του Ινστιτούτου διαφέρουν από εκείνες που εκδόθηκαν στις 4 Οκτωβρίου από τη γερμανική στατιστική υπηρεσία, Bundesamt.

Σύμφωνα με την τελευταία, η συγκομιδή του 2019 θα ανερχόταν σε 9,04 Mhl, κατά 13% μικρότερη από το 2018. Το Riesling είναι η πιο μεγάλη σε όρους παραγωγής ποικιλία αμπέλου στα 1,9 Mhl, ακολουθούμενη από την muller. (1.2 Mhl) και το pinot noir (1 Mhl).

Πηγή: https://keosoe.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών.