Creta Farms

Σε τράπεζες περνά ο έλεγχος της Creta Farm, μέσω της απόκτησης των δικαιωμάτων ψήφων (επί των μετοχών), ενώ ήδη τράπεζες, προσέφυγαν και στο Πρωτοδικείο για τον διορισμό διοίκησης, μετά τις διαμάχες των μεγαλομετόχων, αδελφών Δομαζάκη.

Του Νίκου Κωτσικόπουλου

Οι διαμάχες αυτές προκάλεσαν σύμφωνα με τις τράπεζες, «πρωτόγνωρα γεγονότα και καθεστώς έλλειψης διοίκησης». Οι τράπεζες υποστηρίζουν πως πρέπει να διασφαλιστεί η εξυγίανση της εταιρίας, οι οφειλές στο τραπεζικό σύστημα και τους προμηθευτές και οι εκατοντάδες θέσεις εργασίας, με εφαρμογή του πλάνου, για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή.

Αυτή τη στιγμή η Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων και οι τέσσερις μεγάλες ελληνικές τράπεζες, ελέγχουν συνολικά το 65,29% των μετοχών της εισηγμένης εταιρίας τροφίμων, ενώ το ποσοστό των αδελφών Δομαζάκη αθροιστικά, έχει υποχωρήσει στο 20,14% (περίπου 10% έκαστος).

Οι τέσσερις μεγάλες ελληνικές τράπεζες ΕΤΕ, Πειραιώς, Alpha και Eurobank, ελέγχουν πλέον ποσοστό περίπου 40% των δικαιωμάτων ψήφου επί των μετοχών της Creta Farm, με αύξηση της αξίας των εγγυήσεων που έχουν δοθεί, έναντι δανείων.

Η Εθνική Τράπεζα, η Πειραιώς και η Eurobank διπλασίασαν τα ποσοστά τους, τις τελευταίες ημέρες:

-Η ΕΤΕ σε 12,17% από 6,35%

-Η Πειραιώς σε 10,18% από 5,31%

-Η Eurobank σε 8,84% από 4,62%

– Alpha Bank, βρέθηκε έναντι μηδενικής συμμετοχής με ποσοστό 7,93%.

-Οι τέσσερις μεγάλες τράπεζες έχουν λοιπόν συνολικά, έλεγχο σε ποσοστό 39,93% της εταιρίας.

-Αντίστοιχα και η Συνεταιριστική Τράπεζα των Χανίων που είχε μηδενική συμμετοχή στα δικαιώματα ψήφου βρέθηκε ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα με έλεγχο στο 25,36% των μετοχών της εταιρίας.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών.