kyknos2

Άνοιγμα στην Αμερική με στόχο να διευρύνει συνολικά αλλά και ειδικότερα στη συγκεκριμένη Ήπειρο, την εξαγωγική της παρουσία, πραγματοποιεί αυτή την περίοδο η Κύκνος, έχοντας ξεκινήσει προς αυτή την κατεύθυνση συνεργασία με την Ελληνίδα σεφ, Μαρία Λόη.

Σημειώνεται ότι στο επίκεντρο της εταιρείας βρίσκεται η ανάπτυξη προϊόντων με ηθικό και βιώσιμο τρόπο στο σύνολο της τροφικής αλυσίδας, αρχής γενομένης από τους αγρότες, έως και τον τελικό καταναλωτή. H εταιρεία που διατηρεί βιομηχανική μονάδα στα Σαβάλια Ηλείας, κινείται με το μοντέλο της συμβολαιακής καλλιέργειας, αντλώντας το σύνολο των παραγόμενων ποσοτήτων αποκλειστικά από τους παραγωγούς του νομού. Επιπλέον, η επιχείρηση συνεργάζεται με πανεπιστημιακά ιδρύματα και φορείς στον τομέα της Υγείας με στόχο να προσφέρει υγιεινά προϊόντα διατροφής, ακολουθώντας την ευρύτερη τάση που υφίσταται στην αγορά.

Διευρυμένη παρουσία στα σούπερ μάρκετ αλλά και σε εστιατόρια

Η εταιρεία εκτός από τα σούπερ μάρκετ όπου διατηρεί ισχυρή παρουσία, ποντάρει και στα εστιατόρια, με τα οποία επίσης διατηρεί συνεργασίες κατά κύριο λόγο με τις μεγαλύτερες επαγγελματικές συσκευασίες προϊόντων που έχει στη γκάμα της. Σε αυτό το πλαίσιο ποντάρει σημαντικά στον τοματοπελτέ, ο οποίος είναι και το προϊόν της Κύκνος με τις μεγαλύτερες πωλήσεις έναντι των υπολοίπων αγαθών που παράγει. Ένα σημείο στο οποίο επενδύει μάλιστα η εταιρεία σε αυτόν τον τομέα, είναι η υψηλή περιεκτικότητα του τοματοπολτού σε λυκοπένιο, μία ουσία με αντιοξειδωτικές ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό. Θεωρείται μάλιστα ότι η κατανάλωση ενός κουταλιού του γλυκού πελτέ ντομάτας σε ημερήσια βάση, μπορεί να συμβάλει στη μείωση του κινδύνου καρκίνου του προστάτη, όπως προκύπτει από σχετικές επιστημονικές μελέτες.

Το στοίχημα της κέτσαπ, με όχημα τη γεύση και την ποιοτική διαφοροποίηση

Στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που προορίζεται για την Αμερική είναι και η σειρά κέτσαπ, η οποία χρησιμοποιεί ως πρώτη ύλη τις ντομάτες που λαμβάνει η εταιρεία από τους παραγωγούς της Ηλείας. Η Κύκνος ποντάρει στην έντονη γεύση ντομάτας που έχει η συγκεκριμένη σειρά προϊόντων, η οποία διαφοροποιείται σημαντικά από το κέτσαπ που κατά κύριο λόγο καταναλώνουν οι Αμερικανοί καταναλωτές.

Σημειώνεται πως παρά το ότι η Κύκνος βρίσκεται αρκετά χρόνια επί αμερικανικού εδάφους με τα προϊόντα που παράγει, το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα ενισχύεται η ζήτηση για ελληνικά τρόφιμα εκεί, την ώθησε να αναζητήσει την περαιτέρω επέκτασή της στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Δεικτικό της δραστηριοποίησης της εταιρείας σε Ελλάδα και εξωτερικό είναι το γεγονός ότι σε επίπεδο οικονομικών επιδόσεων η Κύκνος στο πρώτο εξάμηνο του 2020 που είναι δημοσιευμένα τα τελευταία οικονομικά της αποτελέσματα, είχε πωλήσεις 13,06 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 17,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019. Από το συγκεκριμένο ποσό τα 11,58 εκατ. ευρώ αντιστοιχούσαν σε τζίρο που πραγματοποιήθηκε στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα, ποσό περίπου 1 εκατ. ευρώ ήταν οι πωλήσεις της προς το εξωτερικό. Σημειώνεται τέλος ότι κατά την τελευταία ολοκληρωμένη οικονομική χρήση, αυτή του 2019 ο τζίρος της ήταν 21,59 εκατ. ευρώ με καθαρά κέρδη 310,8 χιλ. ευρώ.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών.