w23-93247w07130841DEPAEmporiasLOGO1page0001

Η ΔΕΠΑ Εμπορίας με ανακοίνωση της, συγχαίρει τον Δήμο Κοζάνης για την ένταξή του στις «100 κλιματικά ουδέτερες πόλεις έως το 2030» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η επιλογή της Κοζάνης ανάμεσα σε 377 υποψήφιες ευρωπαϊκές πόλεις, την οποία στήριξε ενεργά η Εταιρεία, συνιστά μεγάλη εθνική επιτυχία και αναδεικνύει τη σημαντική και ουσιαστική προσπάθεια για τον ενεργειακό μετασχηματισμό της χώρας, τονίζεται στην ανακοίνωση.

Η δράση της Ε.Ε. «100 κλιματικά ουδέτερες πόλεις έως το 2030», προωθεί τον μετασχηματισμό τους σε «έξυπνες και ουδέτερες για το κλίμα» πόλεις, υιοθετώντας τρόπους παραγωγής και εξοικονόμησης ενέργειας μέσα από ανανεώσιμες πηγές και προηγμένες τεχνολογίες, με χρήση έξυπνων και ευέλικτων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας. Παράλληλα, στοχεύει στην αλλαγή και εμπέδωση μίας νέας κουλτούρας στη συμπεριφορά του πολίτη που σέβεται εμπράκτως το περιβάλλον, φροντίζοντας ταυτόχρονα για τη μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος.

Η ΔΕΠΑ Εμπορίας σημειώνει ότι οι επιχειρησιακές κινήσεις της στην περιοχή προς αυτήν την κατεύθυνση, αποτέλεσαν πολύτιμο «όπλο» στη φαρέτρα του δήμου Κοζάνης για την ένταξη της πόλης στη δράση αυτή, αποδεικνύοντας παράλληλα έμπρακτα την προσήλωση της Εταιρείας στην απολιγνιτοποίηση και την ενεργειακή μετάβαση της χώρας προς «καθαρές» μορφές ενέργειας, όπως και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Η ευρύτερη περιοχή της Κοζάνης βρίσκεται στο επίκεντρο του business plan της ΔΕΠΑ Εμπορίας για επενδύσεις που αποβλέπουν στη δημιουργία ενός «πράσινου» χαρτοφυλακίου άνω των 200 MW σε φωτοβολταϊκά έργα, τα οποία ανήκουν στην πολυμετοχική εταιρεία North Solar, όπου η ΔΕΠΑ Εμπορίας και η Kiefer είναι βασικοί μέτοχοι.

Παράλληλα, η ΔΕΠΑ Εμπορίας έχει αναλάβει τον συντονισμό του IPCEI έργου «White Dragon». Το «White Dragon» θα συνδυάζει την παραγωγή πράσινου υδρογόνου με τη χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, αλλά και τη χρήση της θερμότητας για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών των δικτύων τηλεθέρμανσης της Δυτικής Μακεδονίας. Ο πυρήνας του έργου βασίζεται στη σταδιακή αντικατάσταση των λιγνιτικών μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της Δυτικής Μακεδονίας και τη μετάβαση σε καθαρές μορφές ενέργειας με τελικό στόχο την απανθρακοποίηση του ενεργειακού μείγματος της χώρας.

Η ΔΕΠΑ Εμπορίας στάθηκε αρωγός  και στην καμπάνια επικοινωνίας της Κοζάνης στον δρόμο προς την ένταξη στην ευρωπαϊκή αυτή δράση, η οποία κορυφώθηκε με  την προβολή του βίντεο «Κοζάνη, Mission 2030», που ακολουθεί την ανακοίνωση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η ιστορία ξεκινά με ένα 10χρόνο αγόρι, στον εσωτερικό χώρο του σπιτιού του στην Κοζάνη, όπου παρακολουθεί video με ένα κοριτσάκι που μιλάει για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην καθημερινότητά του σε μια πόλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου ζει με την οικογένειά του. Ο μικρός πρωταγωνιστής αποφασίζει να επικοινωνήσει με το κοριτσάκι μέσω βίντεο, με σκοπό να της δώσει ελπίδα, εξιστορώντας της σκηνές από την ενεργειακή μετάβαση της Κοζάνης σε καθαρές μορφές ενέργειας. Το μικρό αγόρι αφηγείται εικόνες από το μέλλον μιας πόλης κλιματικά ουδέτερης και έξυπνης που διαθέτει βιοκλιματικά σχολεία, σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Βιοκλιματικό Πάρκο (Φωτοβολταϊκό Πάρκο) και χρησιμοποιεί για τις ανάγκες της ενέργεια από τον λευκό δράκο (White Dragon), δηλαδή «πράσινη» ενέργεια από υδρογόνο. Η ιστορία ολοκληρώνεται με το μικρό αγόρι να μιλάει με περηφάνεια για την πόλη του, την Κοζάνη, που μέχρι να μεγαλώσει θα είναι στις 100 πιο έξυπνες και κλιματικά ουδέτερες πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προσκαλώντας το μικρό κορίτσι να σπουδάσουν μαζί στο Πανεπιστήμιο της Δυτικής Μακεδονίας.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών.