w29-83211UNILEVER2

Την επικαιροποίηση των παγκόσμιων δεσμεύσεών της για το marketing που απευθύνεται σε παιδιά ανακοίνωσε η Unilever. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα σταματήσει την προώθηση και τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θέτοντας τα πρότυπα για τον διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο. Οι δεσμεύσεις θα ισχύουν σε όλο το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και αναψυκτικών της Unilever και η εφαρμογή τους θα καθοδηγείται από την ομάδα παγωτού.

Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, στηρίζοντας αυτήν την παγκόσμια πρωτοβουλία, συμμετέχει στο Ελληνικό PLEDGE, που υλοποιείται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος. Κύριος στόχος του είναι η ανάδειξη του ενδιαφέροντος και της ουσιαστικής συμβολής της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία.

Το Ελληνικό PLEDGE αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, έναν Κώδικα Αυτοδέσμευσης, από επιχειρήσεις προϊόντων διατροφής με στόχο τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας έτσι στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών.